کد خبر: ۴۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلات کارگران کارخانه آجر و پتروشیمی دهدشت بزودی برطرف می‌شود.
 جعفر گوهرگانی در نشست رفع مشکلات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشکلات و معوقات 75 کارگر کارخانه آجر دهدشت و 130 کارگر پتروشیمی دهدشت نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در چند روز آینده تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطالبات، معوقات کارگران، کارمندان و پاداش بازنشستگان شرکت‌های خصوصی و دولتی به جد پیگیری می‌‌شود.

گوهرگانی افزود: تمام دستگاه‌ها، نهادهای دولتی، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی مطالبات خود را جمع بندی و در قالب لیستی به امور اقتصادی استانداری برای پیگیری ارائه دهند.

وی با تاکید به اینکه دستگاه‌ها و شرکت‌ها مطالبات را در طول سال باید پیگیری و آن را برای پایان سال انباشته نکنند، ادامه داد: به طور حتم پیگیری مطالبات دستگاه‌ها نتیجه بخش است.

گوهرگانی با تاکید براینکه برخی از نهادها از طریق مرکز کشور پیگیر مطالبات کارمندان و بازنشستگاه خود باشند و ما هم از طریق استانداری پیگیر هستیم، افزود: رصد و نظارت بر شرکت‌های دولتی و خصوصی و توجه به پرداخت به موقع مستمری از سوی کارفرمایان از وظایف اصلی مسئولان این حوزه‌ها است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار