کد خبر: ۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
سردار آزمون بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به استعدادهای ورزشی گنبدکاووس، آکادمی فوتبال در این شهرستان پس از مسابقات جام ملت‌های آسیا راه‌اندازی می‌شود.
 سردار آزمون در مراسم افتتاحیه مجموعه سرمایه‌گذاری شخصی خود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهارداشت: در راستای توسعه و اشتغالزایی شهرستان مجموعه سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات مسافرتی و گردشگری، موبایل و صرافی با سرمایه‌گذاری, 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه حدود 15 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند. امید داریم در حوزه خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس را بهتر و بیشتر به گردشگران معرفی کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشور بیان داشت: با توجه به استعدادهای بکر ورزشی در روستاهای بخش داشلی‌برون و حوزه شهرستان، آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: آکادمی فوتبال روسیه دارای مربیان باتجربه در حوزه استعدادیابی کودکان رشته فوتبال است و تلاش دارم تا بتوانم از تجربیات این مربیان برای شناسایی استعدادهای منطقه استفاده کنم.

سردار آزمون گفت: پس از جام ملت‌های آسیا این آکادمی در گنبدکاووس راه‌اندازی می شود و ما در تک‌تک روستاها حضور یافته و با تست‌هایی استعدادهای نونهالان را شناسایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید
سردار آزمون: آرزوی همه ما موفقیت تیم ملی در جام ملت‌هاست/ در استفاده از موقعیت‌ها باید خودمان را تقویت کنیم

سردار آزمون الگویی برای مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه

وی یادآور شد: تلاش داریم تا از کودکی فوتبال را به صورت حرفه‌ای به کودکان با استعداد آموزش دهیم و تیم نونهالان قوی را پرورش دهیم.

کمپ استعدادیابی از مطالبات مردم گنبدکاووس است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: احداث کمپ استعدادیابی فوتبال در گنبدکاووس از مطالبات به حق مردم است. مردم و مسئولان از بازیکن مطرح تیم ملی انتظار ایجاد این کمپ را دارند.

وی افزود: سردار آزمون کار بسیار خوبی در راستا توسعه بازارو کسب و کار، ارتقا شاخص گردشگری و افزایش جذب گردشگر راه اندازی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در چند ماه آینده به کمک این بازیکن خوب مقدمات ایجاد این کمپ با هدف استعدادیابی و پرورش کودکان فوتبالیست فراهم می‌شود.

مریم آق‌آتابای رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس اظهارداشت: 2 پروژه گردشگری با اعتبار 3 میلیارد و 600 تومان در قالب دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با حضور مدیرکل، معاون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان و فرماندار ویژه شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: در این پروژه‌ها حدود 20 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شدند. امید داریم تا پایان سال با افتتاح پروژه‌های دیگر در اشتغال پایدار منطقه قدم برداریم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار