کد خبر: ۴۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مدیرکل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه بارش‌ شدید باران در لرستان سبب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود گفت: توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.
محمدناصر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فردا شب با ورود سامانه بارشی فعالی به غرب و جنوب غرب کشور، انتظار می‌رود که از صبح روز جمعه به‌تدریج و به‌تناوب شاهد فعالیت این سامانه در استان لرستان باشیم.

وی افزود: این سامانه بارشی تا ساعاتی از روز دوشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد به‌طوری‌که از صبح جمعه تا بعدازظهر شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: شدت فعالیت این سامانه بارشی از جمعه بعدازظهر تا صبح روز شنبه هفته آینده و همچنین از بعدازظهر روز شنبه تا یکشنبه‌ شب پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بارش در همه مناطق استان از شدت و میزان قابل‌توجهی برخوردار خواهد بود به‌طوری‌که آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها را در پی خواهد داشت.

هاشمی تصریح کرد: همراه با این شرایط وزش باد قابل‌ملاحظه تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، گاهی رعدوبرق، کاهش دما در مناطق کوهستانی، گردنه‌ها و شهرهای سردسیر شمال، شرق و حتی ارتفاعات مرکز استان با بارش برف را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این بارش‌ها سبب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود ازاین‌رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار