کد خبر: ۴۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم وحدت در جوامع اسلامی است.
 آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در مراسم جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های امروز جبهه استکبار و دشمنان نظام اسلامی که از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به اسلام و جوامع اسلامی استفاده می‌کنند، ضرورت تکیه بر وحدت بیش از پیش اهمیت یافته و باید مورد توجه این جوامع قرار گیرد.

وی افزود: در واقع می‌توان گفت از اولویت‌های مهم و ضروری جوامع اسلامی در شرایط کنونی همین وحدت و انسجام است که باید درراستای آن کشورهای اسلامی تمام همت خود را به کار گیرند و در سایه وحدت حرکت کنند تا برای همیشه دشمنان اسلام را مایوس و ناامید سازند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: چراکه دشمنان اسلام تمام هدف خود را روی ضربه زدن به اسلام با تفرقه‌افکنی بین جوامع اسلامی قرار داده‌اند و با انواع روش‌ها و توطئه‌ها با جدیت این هدف شوم خود را دنبال می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بنابراین در چنین فضایی تمامی جوامع اسلامی و کشورهای مسلمان باید توجه داشته باشند که با حفظ وحدت و انسجام به سمت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیش بروند و برای همیشه جبهه استکبار را در تحقق آرزوی خود ناکام بگذارند.

وی ادامه داد: دشمن با تلاش در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی سعی دارد که مبانی اسلامی را زیر سوال ببرد و به اصل نظام خدشه وارد کند که به طور حتم این آرزوی شوم خود را به گور می‌برد.

بیشتر بخوانید
بوشهر| استکبار جهانی با جنگ روانی در پی اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است

زاهدان| مولوی ریگیان‌پور: وحدت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

امروز بیداری امت اسلامی می‌تواند امت اسلامی را به وحدت برساند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: جوامع اسلامی باید دقت کنند که تنها رمز موفقیت در برابر نقشه‌های شوم دشمنان همین وحدت دنیای اسلام است که باید هر دو جوامع شیعه و سنی در این مسیر تلاش وافر داشته باشند.

‌آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: عامل مشکلاتی هم که تاکنون بوده عدم انسجام و وحدت میان جوامع اسلامی بوده که امیدواریم با حساسیت بیشتر جوامع اسلامی بر روی این مهم روز به روز شاهد وحدت و انسجام بیشتر در بین کشورهای مسلمان و ناامیدی دشمنان شویم.

وی افزود: با توجه به این که در هفته وحدت قرار داریم، بهترین فرصت است تا با بهره‌گیری از آن درراستای تبیین نقاط مشترک اسلامی و تقویت هر چه بیشتر وحدت جامعه اسلامی حرکت کنیم، همچنین از این فرصت باید در مسیر آشنایی با سیره زندگی پیامبر(ص) بهره ببریم.

انتهای پیام/ن
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار