کد خبر: ۴۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
امام‌ جمعه ملایر با بیان اینکه نخبگان و فرهیختگان جامعه امروز رسالت سنگینی بر عهده دارند، گفت : امروز کشور همانند دوران دفاع مقدس نیازمند وفاق و یکدلی‌است.
حجت الاسلام محمد باقر برقراری بعداز ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی ملایر، اظهار داشت: امروز برای عبور از توطئه‌های دشمنان باید وحدت، همدلی و اتحاد خود را حفظ کنیم.
 
وی با بیان اینکه منافقان و دشمنان امروز به دنبال نفوذ در مراکز حساس تصمیم‌گیری و حتی مساجد ما هستند، گفت: امروز مهمترین وظیفه ما این است که بدون توجه به حزب و جناح خاص واقعیات را برای نسل جوان بازگو کنیم.
برقراری با تاکید بر اینکه حفظ وحدت و همدلی نیاز کنونی کشور است، تصریح کرد: اگر کسی انقلابی واقعی باشد همچون شهدا همه‌ جانبه رشد می‌کند.

امام جمعه ملایر گفت: هماهگونه که  هشت سال دفاع مقدس را با وفاق و یکدلی مدیریت کردیم امروز نیز با پکپارچگی همه مردم در کنار مسئولان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری می‌توانیم همه توطئه‌های دشمنان را  خنثی کنیم .

وی با اشاره به اینکه امروز همه ملت، دولت ، مجلس و قوه‌قضایه همه در کنار هم متحد و یکدل هستند، گفت: اگر امروز مسائل و مشکلاتی در جامعه وجود دارد به اصل دولت مرتبط نیست چرا که دولت قانونی و مورد انتخاب مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ملایر با بیان اینکه  امروز برای مقابله با شرایط فعلی و جنگ اقتصادی دشمن نیازمند عزم و اراده جدی در بین تمامی مسئولان، نهادهای انقلابی و اقشار مختلف جامعه هستیم، گفت: برای مرتفع شدن مسائل و مشکلات کنونی جامعه نیازمند همراهی تمامی نخبگان، فرهیختگان، بسیجیان و استفاده از ایده‌ها و نظرات راهبردی آنان هستیم.

بیشتر بخوانید
تجمع طلاب و روحانیون همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد

باب الله فتحی با بیان اینکه حل مشکلات فعلی جامعه نیازمند همراهی همه مردم و مسئولان  است، گفت: تقویت وحدت و همدلی در راستای گذر از گردنه صعب العبوری که دشمن علیه نظام و ‌کشور ما ایجاد کرده از ضروریات است.

وی  با بیان اینکه بسیج نهال پرثمری‌است که به دست توانای امام راحل بنیان نهاده شد و امروز به شجره طیبه تبدیل شده است، افزود: نیروهای بسیج تربیت یافته مکتب قرآن و اسلام هستند که عزت و اقتدار کشور اسلامی ایران به واسطه وجود این نیروهای توانمد است .
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار