کد خبر: ۴۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، گفت: راه‌اندازی سایت بالگرد امدادی سرخه نیازمند توجه مسئولان است و می‌تواند منشاء خدمات امدادی فراوانی باشد.
به گزارش آرانیوز، احمد همتی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در سمنان بابیان اینکه سمنان به‌واسطه نزدیکی به پایتخت می‌تواند پایلوت خدمت‌رسانی در مواقع بحران به تهران و استان‌های مرکزی کشور باشد، تأکید کرد: راه‌اندازی سایت پرواز بالگرد در شهرستان سرخه یکی از مطالبات مردم است که امیدواریم موردتوجه مسئولان هلال‌احمر قرار گیرد.

وی افزود: این زیرساخت مهم امدادی می‌تواند امکان خدمات‌دهی مطلوب در زمان بحران را در منطقه و حتی پایتخت فراهم کند.

ضرورت پوشش هوایی کریدور شرق-غرب

عضو خانه ملت بابیان اینکه راه‌اندازی سایت پروازی در سرخه می‌تواند دغدغه‌ها در زمان‌حساس و بحرانی را کاهش دهد، بیان کرد: ایران کشوری حادثه‌خیز ازلحاظ موارد طبیعی مانند زلزله است که ایجاد زیرساخت‌های امدادی در آن همیشه در زمره ضرورت‌ها بوده همچنین کریدور شرق-غرب سالانه شاهد ده‌ها تصادف جاده‌ای است که پوشش امدادی آن اهمیت دارد.

همتی در دیگر بخش سخنان خود هلال‌احمر را منشا برکات فراوان برای جامعه دانست و بیان کرد: این جمعیت در سراسر کشور باوجود کمبود اعتبار به‌عنوان یک سازمان پویا و محرک در جامعه، خدمات خوبی را ارائه می‌کند که این امر از همت والای کارکنان آن برمی‌آید.

وی بابیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در مواقع بحرانی خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه می‌دهد، بیان کرد: این جمعیت به‌مثابه یک سازمان پویا، سرشار از انگیزه خدمت‌رسانی و انسان‌دوستی است که در قرآن کریم نیز به این موضوع بارها تأکید شده است.

هلال‌احمر فضای شادی دارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بابیان اینکه مردم به‌واسطه روحیه خوبی که بر هلال‌احمر حاکم است داوطلبانه برای کمک به هم‌نوعان خود تلاش می‌کنند، گفت: این اقدامات انسان دوستانه و همت عمومی خواه‌ناخواه انسان را به یاد هشت سال دفاع مقدس می‌اندازد.

همتی به المپیاد ورزشی هلال‌احمر در سمنان نیز اشاره کرد و با تقدیر از متصدیان برگزاری این رویداد بیان کرد: فضای حاکم بر هلال‌احمر به‌واسطه ماهیت شغلی و چالش‌ها و تنش‌هایی که دارد بازهم شاد و مفرح است و این امر در بین کارکنان این جمعیت به‌خوبی دیده می‌شود.

در پایان این مراسم از برترین‌های رشته‌های مختلف المپیاد ورزشی هلال‌احمر تقدیر به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار