کد خبر: ۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
دفتر سامانه اسنپ در آمل پیش از آغاز فعالیت پلمپ شد.
پلمب زودهنگام دفاتر اسنپ قبل از راه‌اندازی داستانی تکراری است که این سامانه بارها با آن مواجه شده است. در استان مازندران، بعد از بابل، حالا نوبت به دفتر آمل رسیده که قبل از آغاز فعالیت اسنپ پلمب شود و انواع سنگ‌اندازی‌ها در موردش صورت گیرد.

آن‌طور که حسین هزارجریبی، یکی از مدیران ارشد منطقه‌ای اسنپ می‌گوید:« حدود ۲۰ روزی می‌شود که درگیری‌های شهرداری و آژانس‌داران در آمل با بازاریابان اسنپ بالا گرفته است. علاوه بر انواع تبلیغات منفی و زد و خورد بازاریابان، یک مورد آدم‌ربایی هم در این شهر گزارش شده است. یکی از نیروهای نفوذی سازمان‌های مخالف اسنپ با خودرویی بدون پلاک اقدام به آدم‌ربایی یکی از بازاریابان کرده که خوشبختانه موفق نشده و شکایتی علیه‌اش تنظیم کرده‌ایم. همه این‌ها در حالی است که عزت‌الله یوسفیان‌مُلا، نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به فرمانداری این شهر خواستار همکاری شهردای آمل با دست‌اندرکاران سامانه اسنپ شده است.

وی ادامه داد: همه اینها در حالی است که فعالیت اسنپ طبق مجوزی که از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دارد در سراسر کشور کاملا قانونی است و نیازی به هیچ مجوز دیگری ندارد. همچنین نامه تاییدیه پلیس اماکن هم مبنی بر مجاز بودن فعالیت اسنپ در دفتر کار آن در شهر آمل و حومه‌اش نیز اخذ شده است.»

حالا بازاریابان سامانه اسنپ همزمان با راه‌اندازی این سامانه در آمل به صورت نامحسوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و علیرغم تمامی کارشکنی‌های روزهای گذشته میزان استقبال راننده‌ها از ثبت‌نام در این سامانه کم نشده است. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت قانونی خود را در آمل و شهرهای حومه محمودآباد، ایزدشهر و کیاکُلا آغاز کرده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار