کد خبر: ۴۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت حرکت همگان با فناوری‌های روز دنیا در عرصه ارتباطات گفت: فعالان این عرصه نباید به فعالیت‌های سنتی خود بسنده کنند.
آیت‌الله محمدرضا ناصری، عصر امروز در دیدار با مدیران ارشد مخابرات استان یزد اظهار داشت: ارتباطات، مجموعه‌ای از فناوری‌های روز دنیا است که بسیار پیچیده بوده و با سرعت باور نکردنی در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه این مجموعه به همان اندازه که پیچیده است، به همان میزان حساس و دارای اهمیت است، افزود: تنوع خدمت‌رسانی در عرصه ارتباطات بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم همگان با دنیا در این عرصه حرکت کنیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: باید در این زمینه همواره به روز باشیم و به‌روز رسانی تجهیزات و نرم‌افزارها باید در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مسئولان حوزه ارتباطات باید تلاش کنند تا کشور ما نیز همواره از تکنولوژی های روز بهره‌مند باشد تا ما نیز با در عرصه ارتباطات با دیگر نقاط جهان همسو و همراه باشیم.

ناصری با بیان اینکه در کشور ما در این زمینه استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد، اظهار داشت: باید از این ظرفیت‌ها به سمت پیشرفت کشور به شکل ویژه در زمینه ارتباطات به بهترین نحو استفاده شود.

امام جمعه یزد همچنین بر افزایش مطالعات کارشناسان و مسئولان عرصه ارتباطات تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان در این عرصه باید تلاش کنند تا علم آنها دائم به روز رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جهان که به سرعت در عرصه ارتباطات در حال پیشرفت است، نباید به وضعیت فعلی بسنده کنیم بلکه باید تلاش کنیم، پیشرفت ما با استقلال همراه باشد و بتوانیم در این پیشرفت‌ها استقلال کشور را حفظ کرده و فارغ از وابستگی‌ها در این عرصه باشیم.

ناصری عنوان کرد: این موضوع مستلزم جدیت، دقت و نوآوری در کار است و نباید فعالان این عرصه به فعالیت‌ها و اقدامات سنتی خود اکتفا کنند و حتما باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار