کد خبر: ۴۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
زنجان-رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: تمام رشته‌های درسی دانشگاه علمی کاربردی زنجان بر اساس نیاز جامعه است و در تلاش هستیم دانش تئوری را به دانش عملی تبدیل کنیم.
به گزارش آرانیوز، حسن طغرانگار صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علمی کاربردی، به مهارت‌آموزی در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی به‌عنوان دانشگاه مهارت محور و کارآفرین به دنبال آموزش مهارت ها به دانشجویان است. 

وی اظهار کرد: تمام رشته‌های درسی این دانشگاه بر اساس نیاز جامعه است و در این میان ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم دانش تئوری را به دانش عملی تبدیل کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان به کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: اگر آموزش‌ها را هدفمند کنیم دانشجوی فارغ‌التحصیل بیکار نخواهیم داشت.

طغرانگار از وجود ۱۸ مرکز علمی کاربردی در زنجان خبر داد و ابراز کرد: ۱۰ مرکز مشمول مصوبه دولتی بوده و پذیرش دانشجو نخواهد کرد و ۸ مرکز فعال این دانشگاه پذیرش دارد.

وی گفت:  توسعه آموزش‌های جامع علمی کاربردی اولویت کاری دانشگاه است و برای تحقق این مهم  برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده و به این موضوع توجه جدی دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان تصریح کرد: باید در راستای توسعه همه‌جانبه کشور، از ظرفیت نخبگان و متخصصان به خوبی استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار