کد خبر: ۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
مدیرکل پدافند غیر عامل قم خبر داد؛
مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم گفت: برای توسعه پدافند غیر عامل در قم ۳۰۰ پروژه تعریف شده و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
 مهدی متقیان در جلسه شورای پدافند غیر عامل که غروب پنج‌شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: دردیدار با مقام معظم رهبری، معظم له بر توسعه پدافند غیر عامل تأکید و برای مقابله با تهدیدات بینش علمی و جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را خواستار شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در شورای پدافند غیر عامل استان قراردادی منعقد و فاز یک مطالعات آن انجام و در دست بررسی است هم‌چنین مطالعات جامع شهر قم هم در حال آماده سازی است.

مدیرکل پدافند غیر عامل قم با بیان اینکه با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، ۳۰۰ پروژه و برنامه برای توسعه پدافند غیر عامل در قم تدوین و تعریف شده است، گفت: دغدغه مسئولان دستگاه‌های اجرایی نحوه هزینه کردن اعتبارات پدافند غیر عامل است و به تصویب نهایی این شورا رسیده است.

وی بیان کرد: باید مسئولان اجرایی همیشه در حال آماده باش باشند هرچند هنوز تهاجمی نشده ولی باید طبق شرایط در زمینه پدافند غیر عامل پیشرو باشند و در سطح ملی و استانی به این امر مهم توجه شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار