کد خبر: ۴۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مدیرعامل آتش نشانی کرمان:
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از برگزاری دو مانور پدافند غیرعامل با حضور آتش نشانان در راه آهن کرمان و محور «کرمان-باغین» خبر داد.

علی عسکری با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: اهمیت این موضوع به اندازه ای است که رهبر معظم انقلاب فرموده اند «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود».

وی ادامه داد: دو مانور پدافند غیرعامل از ساعت ۱۰ صبح امروز در محل ایستگاه راه آهن کرمان و محور «کرمان-باغین» آغاز شدند.

عسکری با اشاره به اینکه هر یک از این مانورها دو ساعت به طول انجامیدند، گفت: در این دو مانور اقداماتی نظیر ایمن سازی محیط حادثه و نجات مصدومان  انجام شد.

وی گفت: ۱۲ آتش نشان و سه خودرو اطفاء حریق و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در مانور ایستگاه راه آهن کرمان و ۱۰ نفر آتش نشان به همراه سه دستگاه خودرو در مانور محور «کرمان-باغین» که به منظور حفاظت از منابع طبیعی و تاغ زارها برگزار شد حضور داشتند.



مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: همچنین در این دو مانور توان عملیاتی آتش نشانان در مسیرهای غیر قابل تردد سنجیده شد.

عسکری هدف از برگزاری مانورهای گفته شده را سنجش توان عملیاتی آتش نشانان و نیروهای امدادی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی بیان کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار