کد خبر: ۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز؛
مدیر حوزه‎های علمیه کشور با بیان این که نباید از فعالیت های دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) غافل باشیم، گفت: هجمه های ضد اسلامی دشمن در کنار گسترش تشیع هم زمان افزایش می یابد.

آیت الله حسینی بوشهری: نباید از فعالیت های دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) غافل باشیم

 به گزارش خبرنگار آرانیوز (حوزه خوزستان)

 

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز اظهار کرد: شیعه اهل بیت (ع) تا کنون به این اندازه از نظرف سخت افزار و نرم افزار قدرتمند نبوده ولی خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جامعه شیعه از هر زمانی مقتدرتر است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه مدافع اهل بیت (ع) است افزود: در حقیقت حوزه های علمیه در عصر غیبت جانشین پیامبر و اهل بیت (ع) هستند. بنابراین باید طلبه هایی را که به علم روز آگاه باشند تربیت کنیم تا به خوبی از عهده این جانشینی بربیایم.


حسینی بوشهری تصریح کرد: هجمه های ضد اسلامی دشمنان اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کنار گسترش تشیع به طور همزمان در حال افزایش هستند بنابراین ما نباید از فعالیت های دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) غافل باشیم.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور خاطرنشان کرد: افرادی که وارد حوزه علمیه شده و به تحصیل علوم دینی می‎پردازند از دو دسته تشکیل می‎شوند؛ اولین گروه کسانی هستند که با سخن دیگران آمده و با کوچک ترین شبهه ای از میدان دین خارج می شود و دومین گروه را نیز کسانی تشکیل می دهند که پای دین داری مانده و همواره از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دفاع می کنند.

وی در پایان گفت: طلاب حوزه علمیه در حقیقت احیاگر مکتب اهل بیت (ع) هستند. در واقع روحانیون و طلاب مباحث فقه، تفسیر و تاریخ اهل بیت (ع) را در جامعه تبلیغ می‎کنند.

 ساختمان مدرسه علمیه الغدیر واقع در خیابان اسفند منطقه فاز یک پاداد شهر اهواز است.
 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار