کد خبر: ۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
مدیرکل فرودگاه های کرمان:
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت آزادبرها گفت: باید نظارت بر دفاتر خدمات زیارتی در استان کرمان افزایش یابد.
علی قاسم زاده در جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ها و کاهش پروازها در تمام فرودگاه ها به جزء فرودگاه مشهد که زائران عراقی در آن رفت و آمد دارند؛ به نظر می رسد پرواز چندانی برای اعزام زائران به مراسم اربعین صورت نگیرد.

وی گفت: اتفاق کلی در کشور بحث آزادبرها است که استان کرمان از این موضوع متاثر شده است و نباید صورت مسئله را پاک کنیم. باید نظارت در دفاتر بیشتر شود و افرادی که تمایل و توان دارند از پروازها استفاده کنند و این قابلیت در استان اجرایی شود.

قاسم زاده تصریح کرد: اگر شخص، سازمان یا آژانسی تخلف کرده نباید همه را با یک نگاه دید بلکه باید اجازه ورود بخش خصوصی همچون گذشته در این حوزه داده شود.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان در ادامه این جلسه بیان کرد: موکبی در جاده  ماهان برای زائران اربعین حسینی کشورهای پاکستان، هند و افغانستان دایر می شود اما در جایی مناسبی قرار ندارد.

رضا اشک ادامه داد: خادمان این موکب به صورت جهادگرانه بدون کمک کسی فعالیت می کنند و تنها نیروهای سپاه در آنجا همکاری دارند و باید سایر ارگان ها آنها را حمایت کنند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار