کد خبر: ۴۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای همه امور و مقابله با تحریم‌های دشمن دیده شده، حفظ نظام از اوجب واجبات است و با احدی در این رابطه تعارف نداریم.
محمدرضا پورابراهیمی در مراسم علمبندی در روستای سردر چترود در جمع مردم اظهار داشت: محبت امام حسین (ع) در دلهای شیعیان که آنها را زیر پرچم حضرت گرد هم آورده، محبت عادی نیست و پایه معنوی دارد.

وی بیان داشت: تفاوت محبت امام حسین (ع) نسبت به دیگر محبت ها در این است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از حادثه عاشورا، اما هنوز در میان شیعیان زنده است و هیچ گروهی نتوانسته آن را از دلهای شیعیان بیرون کند.

پورابراهیمی افزود: وهابی‌ها با تمام توان با کمک سرویس های استکباری تلاش کردند که استمرار محب اهل بیت (ع) در دلهای شیعیان را بگیرند، اما نتوانستند.

وی عنوان کرد: قدر این محبت را باید بدانیم، در طول تاریخ بارها سرزمین کربلا و قبر مطهر امام حسین (ع) را تخریب کرده اند که جریان کربلا تمام شود، اما خداوند اراده کرده این محبت باقی بماند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود همه دشمنی ها علیه اسلام و مکتب تشیع، اما ابراز علاقه مردم به ویژه نسل جوان با تمام وجود دیده می شود و نگرانی دشمن هم از همین مسئله است.

پورابراهیمی گفت: کسی که زیر خیمه امام حسین (ع) آمده و گوش به فرامین ائمه اطهار بود، خود را پایبند آنها دانسته و در مسیر آنها حرکت می کند، مسیری که هرگز زیر بار ظلم نرفت و ذلت را نپذیرفت و در حقیقت نفی هرگونه جریان استکباری است.

وی بیان داشت: جریان استکباری اقداماتی انجام می دهند که مردم را نسبت به نظام خودشان بدبین کنند، البته در داخل هم مشکلاتی داریم و باید برای رفع آنها کار کنیم، چون بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته به بهانه ایران با تفکر شیعه با مکتب سیدالشهدا (ع) مقابله کند که به راه انداختن داعش در همین راستا بوده است.

پورابراهیمی ابراز داشت: سرمایه بزرگ محبت اهل بیت (ع) به ما عنایت شده که باید قدردان و شکرگذار آن باشیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه چترود گفت: اجرای هادی روستای سردر، تامین آب شرب آنها پیگیری شده و کارهای پایانی خود را می گذارنند.

پورابراهیمی بیان داشت: مسیر اصلی جاده کرمان – چترود در حال انجام است و طی چند هفته آینده بازگشایی خواهد شد، ضمن اینکه امهال وام های کشاورزی، آنتن دهی تلفن های همراه، مطالبات بازنشستگان زغالسنگ را پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث وام های زلزله اعتبارات خوبی برای بازسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده گذاشته شده، مردم مراجعه به بخشداری و فرمانداری ها داشته باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای همه امور و مقابله با تحریم‌های دشمن دیده شده، حفظ نظام از اوجب واجبات است و با احدی در این رابطه تعارف نداریم.

وی افزود: حل مشکلات اقتصادی در کشور امکانپذیر است و دولت باید پای کار بیاید و با وزرای باانگیزه کار کند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار