کد خبر: ۴۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی حضور مدافعین حرم را در سرزمین عراق و سوریه اشکال می دانند که این ها از منافقین پیروی می کنند.
سردار سید محمد باقرزاده، عصر سه شنبه در مراسم یادواره شهدا که در تالار خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در مسائل انقلاب باید هماهنگی های بین مجامع علمی و دانشجویی وجود داشته باشد و یادواره های شهدا برای همه مردم دارای پیام  است.

وی نقش دانشگاه ها را در آگاه سازی جامعه بسیار مهم دانست و افزود: در جامعه اسلامی دانشجویان از رسالت بسیار مهمی برخوردار هستند که به شهادت قرآن، بشر از همه علوم درست استفاده نمی کند و خود را به مسائل مادی منحصر کرده است.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان دنبال متزلزل کردن شعور عمومی هستند، گفت: در فضای مجازی علمیات های روانی با هدف متزلزل کردن شعور عمومی انجام می شود چراکه دشمن معتقد است با این کار مردم تابع ادراکات درونی نیستند و هرچه در بیرون گفته می شود را قضاوت و بر اساس آن حکم صادر می کنند که این یکی از آفت های فضای مجازی محسوب می شود.

وی یادآور شد: جایگاه دانشگاه در حوزه فضای عملیات روانی بسیار مهم است و باید عاقبت اندیشی درستی در این زمینه داشته باشد.

باقرزاده اظهار کرد: یکی از راه های عاقبت اندیشی داشتن تفکری درست نسبت به عمر است.

وی با اشاره به اینکه از فرصت های به دست آمده باید نهایت استفاده را کرد، افزود: شهدا با خدا پیوند خوردند و باقی ماندند چرا که آن ها در زمان جنگ حداکثر استفاده را از زمان بردند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکنون بسیاری از افراد داخلی که در مقابل نظام اسلامی صف کشیدند همه آن ها در حال فرصت سوزی هستند، نظام اسلامی امانت الهی است که از ثمره خون شهدا به دست آمده و باید از این فرصت ارزشمند به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: منافقین با تلاشی که داشتند اجازه نمی دادند یک عده وارد میدان شوند تا از انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع کنند.

باقرزاده ادامه داد: البته این افراد در همین روزگار هم وجود دارند و حضور مدافعین حرم را در سرزمین عراق و سوریه اشکال می دانند که این ها هم از منافقین پیروی می کنند.

باقرزاده اظهار کرد: امروز همبستگی و وحدت در بین آحاد جامعه و رشادت های نیروهای مسلح در تمامی عرصه ها باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران از نعمت امنیت برخوردار باشد.

 وی شهدا را سرمایه های معنوی جامعه دانست و یادآور شد: شهید حججی یکی از شهدایی این نظام است که توانسته با خون خود افتخارات زیادی را برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورد.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید به برخی از نویسندگان کتاب شهدا گلایه کنیم که برخی از ترازها و شاخصه های شهادت را جابه جا می کنند و سرمایه های ملی را به چوب حراج می گذارند که به این نویسندگان باید هشدار داد به جای درشت نوشتن درست بنویسید و درست پیام را منتقل کنید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار