کد خبر: ۴۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
معاون عمرانی استاندار یزد از قطع آب انتقالی به یزد خبر داد و گفت: در طول مدت اخیر این برای چندمین بار است که آب انتقالی به یزد قطع شده است.
محسن صادقیان اظهار داشت: تخریب‌هایی که این بار در ایستگاه و مسیر خط انتقالی انجام شده، جدی‌تر است بنابراین روند تعمیرات به طور قطع نسبت به گذشته طولانی‌تر خواهد بود.

وی عنوان کرد: موضوع تعرض چند باره به خط انتقال آب از اصفهان به یزد توسط مسئولان استان در دست پیگیری است و استاندار یزد به همین منظور شب گذشته راهی تهران شده است.

صادقیان ادامه داد: موضوع با مقامات عالی در وزارت نیرو و وزارت کشور در میان گذاشته خواهد شد تا به راهکاری اساسی در این زمینه برسیم.

معاون امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: تخریب در یکی از حوضچه‌های حوالی ایستگاه قارنه در منطقه بهارستان اتفاق افتاده و سطح تخریب ایجاد شده بالا است.

به گزارش مهر، به دلیل کیفیت پایین منابع داخلی آب در استان یزد برای شرب و بهداشت، از چند سال پیش بر اساس سهمیه ای مشخص شده بر اساس مصوبه هیئت دولت، بخشی از آب شرب یزد از سرچشمه‌ کوهرنگ تامین می‌شود که این آب از طریق خط انتقالی از اصفهان به یزد می‌رسد.

از چند سال پیش تاکنون این خط انتقال بارها مورد تعرض برخی افراد ناآگاه قرار گرفته که این اتفاق در سال جاری روند چشمگیری داشته به نحوی که این‌بار بیست و دومین تعرض به خط انتقال آب شرب یزد اتفاق افتاده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار