کد خبر: ۴۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
علی لاری زاده؛
خوشحالی خبر تصویب ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس، با یک نگران جدی عجین شده است آیا آقازاده ها و ژن های خوب برای رسیدن به پست های مدیریتی در اولویت خواهند بود؟

به گزارش آرانیوز، به گفته یکی از نمایندگان مجلس ۱۸ استاندار، ۸۰ معاون استاندار و ۱۲۰۰ مدیر بازنشسته پست‌های مدیریتی را در کشور اشغال کرده‌اند و با توجه به تصویب ماده واحده طرح منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس باید در خوش‌بینانه‌ترین حالت به‌زودی شاهد مراسم وداع با این عده از مدیران باشیم.

هرچند سال‌هاست حرف از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در کشور مطرح است اما گویا زور این مدیران بازنشسته از قانون هم بیشتر بوده و هر دفعه به لطایف‌الحیلی مانع  از تصویب این قانون شده و یا آن را دور زده‌اند همین حالا هم که این خبر منتشر شده، با بهت از یکدیگر می‌پرسیم نکند باز یک دنیا استثنا وجود داشته باشد چرا که از این «مجلس مدیر بازنشسته شاد کن» همه‌چیز برمی‌آید.

بدون مبالغه یکی از دلایل عمده مشکلات فعلی کشور همین مدیران پیر و فرتوتی هستند که بیش از اینکه گره‌ای از مشکلات کشور بگشایند در حال چرت زدن، یا درمان بیماری‌های دوران پیری خود هستند اما با وجود تمام دردهایشان، حرص عجیبی به تصاحب صندلی در این شرکت و آن هیئت‌مدیره و بقای در جایگاه مدیریتی خود دارند یک ولع بی‌پایان، یک اشتهای سیری‌ناپذیر.

البته خوشحالی رفتن این دسته از مدیران بازنشسته  با یک نگران جدی عجین شده است نگرانی از اینکه اگر واقعاً این مدیران را قانون توانست از صندلی‌شان بکند چه کسی جایگزین آنها خواهد شد آیا آقازاده‌ها و ژن‌های خوب در اولویت خواهند بود؟!

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار