کد خبر: ۴۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درچهارمحال وبختیاری مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش آرانیوز، اقبال عباسی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درچهارمحال وبختیاری مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندی برای معرفی حماسه آفرینی رزمندگان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای معرفی ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی واقعه ای عظیم در تاریخ معاصر کشور است که در آن ارزش و جایگاه والاس ایرانیان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسید و دنیا به این واقعیت معترف شد که ایران آغازگر جنگ نبوده و خاک ما مورد تعرض بیگانگان قرار گرفته است.

وی گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی سبب می‌شود اسلام نه تنها در کشور بلکه در دیگر کشورها زنده بماند.

عباسی یادآور شد: از اهداف هفته دفاع مقدس می توان به حفظ و تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در بین اقشار مختلف جامعه، تبیین برنامه ها و نقش مردم در دفاع مقدس و تقویت روحیه شجاعت در برابر دشمنان اسلام اشاره کرد.

امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: ایران توانست در هشت سال دفاع مقدس دستاورد های بزرگی دست پیدا کند که اقتدار امروز کشور در جهان یکی از این دستاورد ها به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت موفقیت، افتخارات، ایثارگری ها و استقامت هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران با رهنمود های مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستاده است و دشمنان از زمان انقلاب تاکنون در تمام توطئه های خود شکست خورده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار