کد خبر: ۴۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷
كاردر در حالى اختيارات هشت گانه خليلى معاون عملیات غيرصنعتى شركت نفت را خلع كرد كه وى در دوسال گذشته با عملكرد نيرو محور نه تنها موج رضايتمندى ايجاد كرده بلكه به دستاورد هاى مطلوب قانون گذاران بهارستان و طرح توسعه ملى دست يافت.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس)اين ريش سفيد استوار نفتى توانست با ايجاد فراهم اورى امكانت رفاهى بيشتر بين كاركنان رسمى و قرارداد ايجاد تعادل را بين اين دو گروه به ثبات برساند و همچنين خليلى با تمركز بر روى جوانگرايى ايجاد شور بين كاركنان تازه استخدامى را افروخت.

معاونى با كوله بار عملكرد و تجريه يك وزير!
عملكرد متمركز خليلى و قطار توسعه وى كه با سرعت در حال خلق ايستگاه هاى رضايتمندى بود هميشه عامل بررسى بيلان كارى او با بيلان كارى يك وزير بوده و هست.

اين ازاده هشت سال دفاع مقدس كه هرگز ميدان نبرد را ترك نكرد حالا در جبهه خدمت به خلق مى جنگد اما گويا كارنامه طلايى اين مسئول صنعتى به مزاج كاردر خوش نيامده و مدير شركت ملى نفت كه صرفاً سابقه مالى دارد نه اجرايى براى كاهش محبوبيت خليلى و ايجاد فضايى خاص كه توان اجراى خليلى را زير سوال ببرد دست به خلع اختيارات خليلى زد، خلعى كه بيشتر مانند اخرين تقلاى يك شكارچى زخمى است.

کریمی قدوسی: آقای کاردر یک مدیرغیر فنی است/ عضو کمیسیون امنیت ملی: وزیر نفت باید از افراد متخصص در شرکت ملی نفت استفاده کند

در جلسه علنی روز سه‌ شنبه چهار اردیبهشت ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی بررسی سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد از بیژن زنگنه وزیر نفت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

وی با انتقاد از عدم تخصص در به کارگیری مدیران نفتی اظهارداشت: آقای کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت یک مدیر مالی است نه فنی.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: با وجود تعداد زیادی از متخصص های صنعت نفت، چرا از افراد با سابقه و فنی بکارگیری نمی کنید و چرا فردی که در کار تخصصی وزارت نفت نبوده باید در چنین جایگاه مهم وزارتخانه قرار بگیرد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: همچنین جوان 36 ساله ای به نام آیدین ختلان بدون هیچ سابقه نفتی و مدرک مرتبط دانشگاهی در این وزارتخانه دارای مسئولیت است. 

کریمی‌قدوسی تأکید کرد: این صنعت بالغ بر 100 سال سابقه دارد و دهها مهندس زبده بین‌المللی در این صنعت رشد کرده‌اند و این صنعت باید امروز با شرکت‌های بزرگ در جهان همراستا باشد که متأسفانه صنعتی رو به افول داشته‌ایم.
r9d7_whatsapp_image_2018-09-22_at_15.37.57_(1).jpeg

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه به سفر اخیر خود به اهواز اشاره و اظهار کرد: علیرغم اینکه این استان ذخیره‌گاه عظیم نفت و نیرو است، شرایط نامساعدی دارد و جوانان آن به لحاظ اشتغال در شرایط مطلوب به سر نمی برند لذا اگر وزیر نفت به جای وقت گذاشتن روی باشگاه 200 نفره اندیشه‌ورزان نفت و نیرو، برای تاسیس شرکت سهامی تعاونی تلاش می‌کرد، تاکنون 40 میلیون ایرانی در آن عضو شده بودند و نقدینگی مردم تجمیع می شد که در این صورت می‌توانستیم وزیر نفت را ژنرال زنگنه معرفی کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار