کد خبر: ۴۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش، «امیرعلی نعمت‌الهی» به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه جایگزین یوسف نجفی شد.
به گزارش آرانیوز، طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش، «امیرعلی نعمت‌الهی» به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه جایگزین یوسف نجفی شد. 

مراسم تکریم و معارفه معاون پیشین و معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

یوسف نجفی معاون سابق  حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌ و پرورش در این مراسم  اظهار کرد: حوزه معاونت حقوقی یکی از معاونت‌های مهم و پرکاری است که نیازمند صبر و تعامل است لذا همراهی و تعامل خوبی که بین آموزش‌ و پرورش و نمایندگان مجلس برقرار شده است، نتیجه نوع مدیریت این معاونت در یک سال اخیر است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه تلاش کردیم ۲۵ حکم قانونی برای معلمان وارد کنیم در بودجه  ۹۷ با تلاش‌هایی که صورت گرفت، بیش از ۶ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان سهم آموزش‌ و پرورش  را افزایش دادیم.

نجفی تصریح کرد: در این مدت سعی کردیم آموزش‌ و پرورش  را در جامعه و در بین دستگاه‌ها به‌عنوان یک اولویت  مطرح کنیم.

نعمت‌الهی معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌ و پرورش نیز گفت: امیدوارم بتوانم با کمک همکاران حوزه حقوقی و امور مجلس، سیاست‌های وزیر آموزش‌ و پرورش  را در این حوزه به‌خوبی اجرایی کنم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار