کد خبر: ۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
مدیرکل بهزیستی کرمان:
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از نخبگان خواست در زمینه رفع مسائل و مشکلات اجتماعی نقش آفرینی کنند.
 عباس صادق زاده ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست استانداری کرمان به مناسب هفته بهزیستی با اشاره به اینکه امروز هشدار می دهم اگر اقدامات لازم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی صورت نگیرد شاهد اتفاقات جبران ناپذیری خواهیم بود، اظهار داشت: باید با هم افزایی و تولید نسخه های اجتماعی این مشکلات را کاهش داده یا کنترل کنیم.

وی افزود: بروز برخی از ناهنجاریها در جامعه ناشی از ناآگاهی خانواده ها است و می توانیم با آگاهی دادن به جامعه و خانواده ها از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم .

صادق زاده با اشاره به اینکه طبق آمار سازمان بهزیستی کشور ۲۴.۶ درصد جامعه دارای حداقل یک اختلال هستند، بیان کرد: افسردگی در کشور هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: شیوع اعتیاد در استان کرمان در سال ۹۵ به میزان ۴.۶ درصد بوده که این آمار در سال گذشته به ۸.۷ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رشد شیوع اعتیاد در کشور ۱۰ درصد است، گفت: شیوع اعتیاد در زنان و جوانان متاسفانه افزایش یافته است  و بر اساس تبلیغات نادرست زنان برای لاغری و زیبایی اندام از مواد افیونی استفاده می کنند .

صادق زاده عنوان کرد: لازم است نخبگان در زمینه رفع مسائل و مشکلات اجتماعی کشور و استان کرمان نقش آفرینی کنند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار