کد خبر: ۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
هتل آپارتمان مهر اصل در اهواز با حضورمسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان که به منظور بازدید از برنامه ها و اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر به خوزستان سفر کرده است، افتتاح شد.

افتتاح هتل آپارتمان مهراصل در اهواز توسط معاون رئیس جمهور و بازدید از پروژه گردشگری آبی اهواز

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

با حضورمسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان  که به منظور بازدید از برنامه ها و اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر به خوزستان سفر کرده است، هتل آپارتمان مهر اصل در اهواز افتتاح شد.

 
گفتنی است، این هتل آپارتمان  به مساحت ۷۵۰ متر مربع و زیر بنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در هفت طبقه دارای ۳۶ واحد آپارتمان و ۱۴۰ تخت در مدت دو سال با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در مجاورت فلکه فرودگاه اهواز احداث شده است. 


همچنین، در حال حاضر شش هزار تخت برای اقامت مسافران در هتل ها و مراکز اقامتی استان خوزستان وجود دارد که میزان تخت های مهمانسراهای دولتی از هتل‌های خصوصی بیشتر است.


پروژه
عظیم گردشگری آبی خوزستان که با پیگیری استانداری برای خدمات رسانی به مسافران در شهرستان های دارای سواحل آبی استان در حال انجام است نیزمورد بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت. 


شایان ذکر است،  این پروژه دارای بخشهای متنوع مرتبط با حوزه گردشگری آبی بوده که در صورت اتمام می تواند سهم مهمی در جذب گردشگر در این استان داشته باشد، که در حال حاضر دارای 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.


گفتنی است،  سلطانی فر در ادامه سفر برای بازدید از یادمان شهیدان در مناطق عملیاتی والفجر و شلمچه و محور گردشگری آبی اروند اهواز را به مقصد آبادان ترک کرد.

 

 معاون رییس‌جمهوری از پروژه گردشگری آبی در اهواز دیدن کرد

معاون رييس‌جمهوري و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور امروز از تاسیسات جدید گردشگری در اهواز دیدن کرد.

 

مسعود سلطانی‌فر در سفر يك‌روزه نوروزي خود به این استان كه به منظور بازدید از ظرفیت‌های ارتقایافته خوزستان در حوزه گردشگري انجام شد، از اسکله قایق‌های شخصی در اهواز دیدن کرد.


گفتنی است، این اسکله که از تاسیسات تازه گردشگری در شهر اهواز است با 130 میلیارد ریال اعتبارازسوی استانداری برای توسعه گردشگری آبی در این استان که در مسیر رود کارون، پایین‌تر از پل پیاده‌روی طبیعت واقع شده است، بخشی از برنامه جامع گردشگری آبی در خوزستان است.


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور در زمینه زیرساخت‌های مورد نیاز و اصلاح‌های زیست‌محیطی آب‌های خوزستان به منظور بهبود کیفیت در حوزه گردشگری تاکید کرد: وقتی روند توسعه گردشگری آغاز می‌شود، بخشی از کاری که در این توسعه باید انجام شود حفظ شرایط زیست‌محیطی است.


وی افزود: بطورطبیعی کنترل فاضلاب‌ها و پساب‌هایی که به کارون و رودهای دیگر خوزستان می‌ریزد بخشی از این توسعه است. همچنین مسایل آب‌وهوایی و اقلیمی استان نیز در این برنامه در نظر گرفته می‌شود که این زیرساخت‌ها با اقدامات فرابخشی به مرور پیشرفت می‌کنند.


معاون رییس‌جمهوری درباره سفر امروز خود به خوزستان تاکید کرد: با توجه به پروژه‌هاي در حال اجرا وفعاليت‌هاي خوبی که در راه توسعه گردشگري در خوزستان با حمایت استانداری انجام شده، آینده روشنی در انتظار گردشگری استان است.


سلطانی فر در پایان ادامه داد: هدف ديگر اين سفر قرار گرفتن در مسير كاروان‌هاي راهيان نور است.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار