کد خبر: ۳۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از اجرایی شدن طرح بهسازی محور قم-سلفچگان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمدرضا زیدآبادی ، با اشاره به عملیاتی‌شدن طرح بهسازی و روکش آسفالت محور قم – سلفچگان – راهجرد اظهار داشت: طرح بهسازی این محور ترانزیتی و مهم با قراردادی بالغ‌بر 40میلیارد و 600 میلیون ریال عملیاتی شده است

وی بازه زمانی تکمیل این پروژه را ده‌ماهه و تا پایان سال 97 دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط ترانزیتی محور بزرگراهی قم–سلفچگان–راهجرد که حجم چشمگیری از مبادلات جاده‌ای در آن صورت می‌پذیرد اهتمام بر تکمیل پروژه در موعد مقرر در دستور کار این اداره کل قرارداد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: این طرح از کیلومتر 22 این محور عملیاتی شده و  شامل درزگیری ، لکه‌گیری و روکش آسفالت است.

وی با درخواست از رانندگان ترددکننده از این مسیر ابراز کرد: این محور جزء محورهای مهم کشور و استان بوده که با درخواست از رانندگان ضمن تأکید بر ضرورت رعایت کامل جوانب ایمنی خواستار همکاری و تعامل بیشتر با عوامل اجرایی پروژه هستیم.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار