کد خبر: ۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
نماینده مردم رشت مطرح کرد
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ازسرگیری قدرتمندانه فعالیت‌های هسته‌ای تاکید کرد و گفت: مسئولان هوشمندانه و با حفظ وحدت و نداشتن تفرقه می‌توانند از تهدیدات پیش رو فرصت بسازند.
به گزارش آرانیوز ، محمدصادق حسنی امروز در واکنش به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: در برجام تنها آمریکا خارج‌شده و اروپا قول همکاری داده است.

وی با بیان اینکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت 1+5 دیروز تبدیل به 1+4 امروز شده است افزود: آینده برجام به گفته رئیس‌جمهور و رئیس مجلس باید تا دو هفته آینده مشخص شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی چهل‌ساله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران از ابتدا مذاکرات نیز می‌دانست که آمریکا تحت هیچ شرایطی با ما همکاری نخواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با مخالفت ادامه مذاکرات و تاکید بر اینکه نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شد تصریح کرد: ایران باید چرخه هسته‌ای و فعالیت‌های مرتبط با آن را باقدرت هرچه‌تمام‌تر در پیش بگیرد.

حسنی با تاکید بر اینکه تهدید ایجادشده از سوی ترامپ در صورت اقدام هوشمندانه مسئولان می‌تواند به فرصت بزرگ تبدیل شود خاطرنشان کرد: ترامپ با پاره کردن برجام نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از پا دربیاورد بلکه آنچه موجب تزلزل نظام می‌شود نداشتن وحدت و تفرقه داخلی است.

وی همدلی، وحدت رویه و انسجام ملی را بزرگ‌ترین فرصت جمهوری اسلامی در مقابل با تهدیدات پیش رو دانست و افزود: ما هیچ‌گاه برای تعالی و رشد ایران اسلامی از ترامپ و آمریکایی‌ها انتظار نداشته‌ایم و نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار