کد خبر: ۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری شش جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در استان به‌منظور اجرای برنامه‌های جدید و گوناگون در نوروز امسال خبر داد.

برگزاری 6 جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در خوزستان

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

افشین حیدری  با اشاره به برگزاری برنامه‌های نوروزی در سطح استان اظهار کرد: اقدامات مربوط به برگزاری برنامه‌های نوروزی در استان از چند روز پیش آغاز شده که جشنواره اقوام ایرانی و نمایشگاه بین‌الملل از جمله آنها بوده است.

وی با اشاره به بحث ریزگردها و نگرانی مردم از این بابت افزود: متاسفانه برخی از مدیران به‌ جای مصاحبه‌های کنترل کننده شرایط، حساسیت را با بیان احتمال بروز بیماری‌های مختلف در ذهن مردم تشدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان اینکه صحبت یک مسئول برای موج‌سواری کردن در رسانه‌ها کار درستی نیست خاطرنشان کرد: در خوزستان شرایط مثبت بسیاری وجود دارد که می‌تواند روی مردم اثرگذار باشد و گردشگری یکی از مهم‌ترین آنهاست.

حیدری اضافه کرد: دبیرخانه ستاد سفر استان تقریبا همزمان با ستاد سفر کشور در بهمن‌ ماه سال جاری تشکیل و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های نوروزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال استان، کارهای جدیدی صورت خواهد گرفت تصریح کرد: برگزاری جشن‌های مختلف از جمله آنهاست که بعد از ایام فاطمیه در سطح خوزستان انجام می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: تمام تلاش ما در مجموعه میراث فرهنگی و گردشگردی بر این است تا با تعریف خوب از رویدادهای استان، خوزستان را به‌عنوان یک استان توریستی در کشور معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به برگزاری جشن اقوام ایرانی خاطرنشان کرد: در صورت آمادگی شهرستان‌ها برای میزبانی این جشن‌ها، این ویژه برنامه‌ها صبح‌ها در شهرستان و عصر در اهواز برگزار می‌شود.

وی در راستای اجرای برنامه‌های نوروزی نیز عنوان کرد: نوروز در استان نمایشگاه‌های صنایع دستی بسیار زیادی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد.

حیدری در پایان به اجرای برنامه‌های شاد در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: به همت مدیریت قوی استان، امسال هماهنگی‌های بسیار بهتری نسبت به گذشته صورت گرفته و تا امروز بیش از شش جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی تشکیل شده است. 


منبع : فارس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار