کد خبر: ۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان گفت: شاد کردن مردم و نشاندن لبخند روی لبان شهروندان خوزستانی اعتقاد قلبی ما است و خوشحالیم که پس از چند روز گرد و غبار و مشکلاتی که مردم داشتند توانستیم دل آن ها را شاد کنیم .

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان: همانطور که گفته بودیم به عهد خود وفا کردیم/ نشاندن خنده بر لبان مردم اعتقاد ماست

 افشین حیدری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان ) در خصوص نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره اقوام ایرانی در محل نمایشگاه  دائمی اهواز گفت: این نمایشگاه به دلیل حضور اقوام مختلف ایران و اجرای برنامه های متنوع از نمایشگاه های شاد است که شامل دوبخش صنایع دستی و جشنواره اقوام مختلف ایرانی است.

وی افزود: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم از این نمایشگاه استقبال بی نظیری صورت گرفت که شاید نسبت به سال های گذشته رکورد خوبی را در جذب شهروندان به نمایشگاه به ثبت رساندیم.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان بیان کرد: شاد کردن مردم و نشاندن لبخند روی لبان شهروندان خوزستانی اعتقاد قلبی ما است و خوشحالیم که پس از چند روز گرد و غبار و مشکلاتی که مردم داشتند توانستیم دل آن ها را شاد کنیم .

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 150 هنرمند صنایع دستی از استان خوزستان در قالب 150 غرفه حضور داشتند که در کنار آن 10 استان نیز در جشنواره اقوام ایرانی حاضر شدند و روزهای به یاد ماندنی را برای شهروندان خوزستانی رقم زدند.

حیدری همچنین با اشاره به راه اندزی بازارچه صنایع دستی در اهواز بیان داشت: بازارچه صنایع دستی اهواز در فروردین ماه سال آینده راه اندازی می شود و طبق مطالعاتی که انجام گرفته در چهار شهرستان دیگر نیز بازارچه عرضه صنایع دستی راه اندازی می شود تا فعالان عرصه صنایع دستی و صادرکنندگان در این بازارچه ها حضور یابند.

وی همچنین گفت: در ایام نوروز امسال جشنواره اقوام ایرانی در کنار رودخانه کارون راه اندازی می شود تا گردشگران و مسافرانی که به خوزستان سفر می کنند با تماشای این جشنواره با اقوام و سنت های ایرانی آشنا شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان افزود:  قطعا هر ایرانی دوست دارد برای دیدن مناطق زیبای خوزستان به این استان سفر کند و ما میزبانی خوبی را تدارک دیده ایم و امیدواریم گردشگران به استان بیایند تا از نزدیک شاهد برنامه های متنوعی باشند که برای آن ها تدارک دیده ایم.

وی گفت: در ایام نوروز در کنار رودخانه کارون  نیز برای اولین بار بازارچه نان خوزستان را تدارک دیده ایم که این اقدام نیز در نوع خود دیدینی است.

 

"کمپین بزرگ سفربه خوزستان"

همه باهم نوروز 1394سفربه سرزمین زیبای خوزستان (دومین استان مسافرپذیرکشور

درنوروز1393) 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار