کد خبر: ۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از آغاز مرمت اثر تاریخی کوشک حمیدیه خبر داد.

آغاز مرمت اثر تاریخی کوشک حمیدیه

به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

افشین حیدری در بازدید از پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: کوشک حمیدیه در حال مرمت است و فعالیت در این اثر تاریخی آغاز شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته با تلاش زیاد انجام شده قرارداد مرمت کوشک حمیدیه منعقد شده و پیمانکار آن مشغول به کار شده است.

حیدری تاکید کرد: در سال جاری برای این پروژه اعتباری بالغ‌ بر 1.2 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و از سایر محل‌های استانی برای این پروژه اعتبار در نظر می‌گیریم.

وی با تاکید بر اینکه کوشک حمیدیه در اولویت نخست قرار دارد، افزود: به دلیل وضعیت نامناسبی که در این اثر تاریخی وجود دارد مرمت آن در دستور کار قرار گرفته و مرمت این اثر با سرعت انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: در سال جاری برای ایام نوروز برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام‌ شده و بر اساس دستورات استاندار خوزستان که رئیس ستاد خدمات سفر استان به شمار می‌آید آماده فعالیت در این راستا هستیم.

وی گفت: سال گذشته در بخش مسافرپذیری مقام دوم کشور را به خود اختصاص دادیم و امسال هم باید از جایگاه سال قبل دفاع کنیم و هم باید در زمینه بهبود شرایط و خدمات‌دهی به گردشگران گام‌های بلندی برداریم.

حیدری خاطر نشان کرد: شناسایی مشکلات سال‌های گذشته در حوزه نوروز و استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسی آینده‌ای روشن در نوروز سال جاری را پیشروی ما قرار می‌دهد و می‌کوشیم تا در این بخش بار دیگر موفق ظاهر شویم.

منبع: فارس

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار