کد خبر: ۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف محموله یک تن و ۲۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان بندر لنگه خبر داد.
به گزارش آرانیوز، به نقل از دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهارداشت‌: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته با هماهنگی مسئولان قضایی استان باند قاچاقچیان مواد مخدر در ناحیه غرب استان هرمزگان منهدم و محموله ای شامل ۱۲۰۰ کیلوگرم تریاک در حوزه انتظامی شهرستان بندرلنگه کشف شده است. در این ارتباط شش تن از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده اند.

حجت الاسلام اکبری با اعلام این مطلب که از متهمان دو دستگاه خودروی سواری و یک فروند قایق تندرو که به منظور حمل و جابه جایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفته است توقیف شد بیان داشت: متهمان پس از تخلیه محموله مواد مخدر از یک فروند لنج شناور در آب های بین المللی و در مجاورت ساحل «گشه» واقع در غرب شهرستان بندرلنگه با انتقال محموله مواد مخدر به یک فروند قایق اقدام به تخلیه این مواد در این منطقه ساحلی می کرده اند.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: این اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، با شناسایی مناطق دورافتاده ساحلی شهرستان بندرلنگه و استفاده از این مناطق به منظور پهلوگیری شناورهای حامل مواد مخدر، در صدد ایجاد یک کریدور امن برای خود و به منظور ترانزیت مواد مخدر در مسیر شرق به غرب استان هرمزگان بودند. این مناطق را به عنوان مأمن و پناهگاهی، به منظور تحقق نیات خرابکارانه خود قرار داده بودند که خوشبختانه با هوشیاری دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی استان از تحقق نیات خرابکارانه خود ناکام مانده اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه اظهارداشت: به دستور مسئولان قضایی، طی عملیاتی دیگر در شهرستان بندر لنگه، تعداد ۹۲ بطری مشروبات الکلی و ۲۱۵ دستگاه گیرنده ماهواره، پس از دریافت گزارشات مردمی و طی بازرسی از محل گزارش شده، کشف و ضبط شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار