کد خبر: ۱۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
نماینده ولی فقیه در فارس:
شیراز – نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حلقه های صالحین از برکات مجموعه سپاه و بسیج است.
به گزارش آرانیوز، آيت الله اسدالله ايمانی بعد از ظهر سه شنبه در ديدار مسئولان بسيج دانش آموزی سراسر كشور تاکید کرد: يكی از بركات خداوند در مجموع سپاه و بسيج، وجود حلقه های صالحين است كه اگر اين برنامه ارزشمند بدرستی اجرا شود تاثير بسزايی در مصون سازی جوانان، پرورش و رشد جوانان ما دارد.

وی تصریح کرد: كارهای تكراری و استمراری جوابگوی نيازهای جوانان امروز نيست لذا در اجرای حلقه های صالحين برای جوانان بايد با خلاقيت و نوآوری همراه باشد تا بتواند در زمان های مختلف جوانان را جذب كند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: با اجرای صحيح حلقه های صالحين جوانان در جهت صحيح ولايت، امامت ورهبری قرار می گيرند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: مصون سازی جوانان با تربيت اسلامی امكان پذير است که در این راستا تشكيلات بسيج به دليل عدم آلوده بودن به خطوط سياسی، مالی و اخلاقی بهترين فرصت برای مصون سازی جوانان است.

وی یادآور شد: نقش جوانان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تاثيرگذار و غيرقابل انكار است به طوری كه عمده مسايل كشور در قبل و بعد از انقلاب توسط جوانان انجام شده است كه سن شهدای ما نيز گواه اين مطلب است.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: بعد از دوران دفاع مقدس نيز جوانان ما در عرصه های مختلف علمی، فناوری و علوم مختلف در جهت توسعه همه جانبه كشور نقش موثری داشتند كه به دليل همين تاثيرگذاری، دشمنان برای جوانان ما برنامه ريزی متناسب با شرايط سنی و انديشه ای دارد.

آیت الله ایمانی افزود: اينكه دشمن و استكبار در دوره های متمادی از جوانان ما سيلي خورده اند بنابر این به دنبال راه های مختلف برای ضربه زدن به جوانان هستند.

وی ادامه داد: مناسب ترين راه برای مقابله با دشمنان آگاه سازی جوانان است به طوری كه جوان ما بايد به گونه ای تربيت شوند و پرورش يابد كه در مقابل همه آسيب های موجود، مصون بمانند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار