کد خبر: ۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
با پیگیری های مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان؛
سرانجام باتلاش و پی گیری های مهندس افشین حیدری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز آماده افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح و راه اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز

به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

اداره میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهواز با تلاش های مستمرمدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان افتتاح و تجهیز خواهد شد.

مراسم افتتاحیه اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز روز چهارشنبه ( 12 آذرماه ) با حضور دکتر امیری، معاونت میراث فرهنگی کشور، مهندس ارزانی، فرماندار اهواز انجام خواهد شد.

راه‌اندازی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اهواز حلقه مفقوده‌ای بود که با تشکیل آن می‌توان شاهد تحول در حوزه وظایف سازمان میراث‌فرهنگی بود.

اهواز به لحاظ برخورداری از محوطه‌های تاریخی دارای قدمتی طولانی است و آثار موجود در این شهرستان حکایت از دوره ساسانی تا ایلامی دارد.

تاکنون اقدامات خوبی درشهرستان  اهواز انجام شده است که اگرتلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی استان نبود قطعا در بعضی از بناهای تاریخی با بحران جدی مواجه می شدیم و امید است که با افتتاح این اداره و پشتکار مدیری توانمند در راس اداره کل، شاهد به حداقل رسیدن مشکلات در خصوص بناهای تاریخی شهرستان اهواز باشیم.

  

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار