کد خبر: ۱۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
ابراهیم پیرامون خبر داد :
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : برآیند تولید نفت این شرکت طی سال گذشته همواره مثبت و حدود 105 درصد برنامه تعهد تولید بوده است .

به گزارش آرانیوز، ابراهیم پیرامون که در جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز این شرکت و در جمع مدیران و کارشناسان فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سخن می گفت افزود : براساس ارزیابی های بعمل آمده و مقایسه توان تولید با مقدار تولید ، توان تولید این شرکت فراتر از مقدار پیش بینی شده نیز می باشد .

وی ادامه داد : براین اساس این شرکت توان تولید روزانه 7000 تا 8000 بشکه بیشتر از مقدار تعهد شده خود جهت ارسال به مبادی مربوطه را دارد .  
وی همچنین از نوسازی تمامی تأسیسات تولید و فرآورش نفت این شرکت شامل کارخانه های 
بهره برداری ، نمک زدایی و تزریق گاز بعنوان پیشرو  ترین شرکت در سطح مناطق نفتخیز جنوب خبر داد و از مساعدت های مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت برای تصویب و اجرای چنین پروژه های بزرگ و اساسی تقدیر و تشکر نمود .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه تکلیفی و ابلاغی از سوی شرکت های بالادستی ظرفیت تولید روزانه 177000 بشکه نفت از مخازن مسجدسلیمان ، هفتکل ، نفت سفید ، لب سفید ، قلعه نار ، کارون ، ذیلایی ، لالی ، پرسیاه ، کبود ، پلنگان و بالا رود   را دارا می باشد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار