کد خبر: ۱۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
یک کارشناس مسکن با بیان اینکه تاکنون در دولت یازدهم یک بار شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور تشکیل نشده است، گفت: اینکه می گویند متقاضی برای خرید مسکن مهر وجود ندارد به این دلیل است که سامانه نام نویسی متقاضیان بسته شده و اجازه نام نویسی نمی دهند.

دولت یازدهم حتی یک جلسه شورای عالی مسکن با حضور روحانی نداشته است

به گزارش آرانیوز، مقداد همتی کارشناس بازار مسکن و از مسئولان وزارت راه و شهرسازی در دولت گذشته با بیان اینکه اجرای چهار میلیون واحد مسکن شهری و روستایی در دولت گذشته آغاز شد گفت: از این تعداد دو میلیون و 150 هزار واحد مسکن مهری شهری بود.

وی گفت: دولت گذشته یک میلیون و 150 هزار واحد از این تعداد را با همه تأسیسات تحویل متقاضیان داد.

وی افزود: در دولت گذشته بیش از 400 هزار واحد طرح مسکن مهر خودمالکی بوده است.

وی گفت: در پایان فعالیت دولت دهم یک میلیون واحد نیز با پیشرفت 70 درصد تحویل دولت یازدهم شد که اگر این دولت ماهی یک درصد ساخت این واحدها را ادامه می داد اکنون همه کامل شده بود.

همتی در پاسخ به اینکه واحدهای تحویل شده در دولت گذشته بدون زیرساخت های شهری بودند افزود: وزارت مسکن نمی تواند به وزارتخانه های دیگر دستور دهد برای ایجاد انشعابات در شهرهای جدید عمل کنند و این نیاز به دستور رئیس جمهور دارد اما تاکنون در دولت یازدهم یک بار شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور تشکیل نشده است و این نشان می دهد زیرساخت ها فراهم شده بود.

وی گفت: اینکه می گویند متقاضی برای خرید مسکن مهر وجود ندارد به این دلیل است که سامانه نام نویسی متقاضیان بسته شده است و اجازه نام نویسی نمی دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار