کد خبر: ۱۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
در 24 ساعت گذشته؛
در حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین المللی به مواضع تروریست های داعش در استان های الانبار، صلاح الدین و نینوا طی 24 ساعت گذشته، 64 تروریست تکفیری کشته شدند.

 64 تروریست داعشی در حملات هوایی ارتش عراق کشته شدند

به گزارش آرانیوز، واحد اطلاع رسانی جنگی فرماندهی عملیات مشترک عراق شب گذشته اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش این کشور با انجام 61 سورتی پرواز با حمایت نیروی زمینی مواضع تروریست های داعش را مورد حمله قرار دادند.
همچنین نیروهای ائتلاف بین المللی با انجام 38 سورتی پرواز و بمباران مواضع داعش در مناطق سنجار، موصل، تلعفر در نینوا و الشرقاط در صلاح الدین، عید الاسد، البغدادی و البوشجل در الانبار 36 تروریست را کشته و مقادیر زیادی مهمات از جمله بشکه های حاوی نیترات آمونیاک که برای ساخت بمب استفاده می شود را به غنیمت گرفتند.
نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود در استان الانبار اقدام به پاکسازی البو شجل کرده و دهها عنصر تروریست از جمله ابو عمر الشیشانی و ابوبکر العراقی و ابو جعفر المحمدی از سرکرده های داعش را به هلاکت رساندند.
در عین حال گروهک تروریستی - تکفیری داعش شش نفر از اعضای خود را پس از فرار از میدان جنگ با نیروهای عراقی اعدام کرد.
واحد اطلاع رسانی ارتش عراق اعلام همچنین کرد که عملیات نظامی نیروهای واکنش سریع در منطقه النعیمیه در جنوب الفلوجه و پل تفاح در الانبار منجر به کشته شدن 5 تروریست شد.
نیروی هوایی ارتش عراق نیز یک خودروی نظامی تروریست های داعش را در صلاح الدین منهدم و 5 تروریست داعش را که بر آن سوار بودند، به هلاکت رساندند.
همچنین هواپیماهای ارتش عراق مقر فرماندهی داعش را در یکی از غارهای جبال حمرین در صلاح الدین بمباران و10 تروریست داعش مستقر در آن را به هلاکت رساندند.
یک اتوبوس حامل 18 تروریست نیز در نزدیکی روستای الاصفر توسط بمب افکن های عراقی هدف قرار گرفت که تمامی سرنشینان آن کشته شدند.
داعش از 19 خردادماه سال گذشته تاکنون بخش هایی از شمال و غرب عراق را اشغال و مرتکب جنایات زیادی در این کشور شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار