کد خبر: ۱۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی داعش با به تصویر کشیدن عاملین حوادث تروریستی پاریس در حال اعدام زندانیان و پیامی با این مضمون که به طور قطع «انگلستان» هدف بعدی تروریسم خواهد بود، منتشر شد.

داعش «انگلستان» را تهدید کرد/ آفتابی شدن مغز متفکر حوادث پاریس

به گزارش آرانیوز، به نقل از رویترز  جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی که از سوی گروه داعش منتشر شده حاوی آخرین اظهارات و تصاویر ۹ عامل تروریستی است که در تاریخ ۱۳ نوامبر سال میلادی گذشته (۲۰۱۵) حوادث تروریستی پاریس را با ۱۳۰ کشته و تعداد زیادی زخمی رقم زدند.

البته تا کنون هیچ خبرگزاری یا مقام سیاسی صحت این ویدئو را که از طریق کانال رسمی تلگرام داعش بارگذاری شده تایید نکرده است.

این ویدئو که حاوی پیام صوتی «عبد الحمید اباعد» مغز متفکر حوادث پاریس است، عوامل ترور را در حال گردن زدن زندانیان و تمرین تیراندازی پیش از حمله به پاریس نشان می دهد.

اباعد در پیام خود مدعی می شود: این آخرین پیغام ۹ شیر جنگاوری است که از کنام خود برای به زانو در آوردن یک کشور – فرانسه- خارج شده اند.

این ویدئو تبلیغاتی با نشان دادن تصاویری از «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلستان در حال اعلام همبستگی کشورش با مردم فرانسه خاتمه می یابد و پیامی را با این مضمون نمایش می دهد که هدف بعدی داعش «انگلستان» خواهد بود.

سخنگوی نخست وزیری انگلستان تا کنون در واکنش به انتشار این ویدئو اظهار نظری ارائه نداده است. از سوی دیگر، وزارت امور خارجه فرانسه و دفتر نخست وزیری این کشور هم سکوت اختیار کرده اند.

این در حالیست که شورای امنیت ملی کاخ سفید آمریکا هم ترجیح داد تا در این باره سکوت اختیار کند.

ادعا می شود که داعش در پاسخ به تصمیم لندن برای پیوستن به ائتلاف هوایی ضد داعش در سوریه، انگلستان را هدف تهدید های خود قرار داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار