کد خبر: ۱۰۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد ۱۷۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان طی دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته خبر داد.

سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان ۱۷۰ درصد رشد یافت

به گزارش آرانیوز ، مجید گلشنی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت صنایع استان، افزود: طی ۲ ماهه نخست سال جاری، میزان واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این استان نسبت به مدت مشابه قبل ۴۳ درصد رشد یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این مدت ۳۰ مورد پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ مورد بوده است.

گلشنی با اشاره به رشد سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت، یادآور شد: ۱۰ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بود.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۸۹۴ نفر در این واحدها مشغول به کار شده اند و در مجموع اشتغالزایی صنعتی نسبت به سال گذشته ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۶ واحد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در شهرستان زنجان قرار دارد که با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی هزار و ۳۶۸ نفر را فراهم کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار