کد خبر: ۱۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
حجت‌الاسلام شیرازی گفت: توان انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی رو به پیشرفت، و توان دشمنان رو به افول است.

پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت طاغوت از دستاوردهای قیام خونین 15 خرداد استبه گزارش آرانیوز حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به گذشت ۳۴ سال از آغاز زعامت امام خامنه‌ای اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیت برجسته‌ای به لحاظ علمی، تاریخ‌شناس، رجال‌شناس، مردم‌دار، عارف، خودساخته و فقیه هستند.

حجت‌الاسلام شیرازی تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، نیروی قدس سپاه، و بسیج جهان اسلام را از نوآوری‌های امام خامنه‌ای برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد اقبال همه جناح‌ها در کشور هستند و مردم بسیاری از کشور‌ها به دلیل نداشتن چنین شخصیتی به‌عنوان رهبر، حسرت می‌خورند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: توان انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی رو به پیشرفت، و توان دشمنان رو به افول است.

وی همچنین به قیام خونین ۱۵ خرداد اشاره و عنوان کرد: این روز نقطه آغازین شکل‌گیری انقلاب اسلامی است و نهال نوپای این انقلاب با خون ملت ایران در روز ۱۵ خرداد آبیاری شد.

حجت‌الاسلام شیرازی پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت طاغوت را از دستاورد‌های مهم قیام خونین ۱۵ خرداد دانست و بیان کرد: شکل‌گیری نظام انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مردم‌سالاری دینی از دیگر دستاورد‌های قیام ۱۵ خرداد است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه ۱۵ خرداد «یوم الله» است، گفت: ۱۵ خرداد یکی از روز‌های بزرگی است که نباید به فراموشی سپرده شود؛ امام راحل این روز را عزای عمومی اعلام کردند تا مردم قدر دستاورد‌های آن را بدانند.

انتهای پیام/ 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار