کد خبر: ۱۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
فرمانده نیروی هوایی ارتش:
امیر سرتیپ «واحدی» با بیان اینکه اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی امام خمینی (ره) باید الگویی برای دانشجویان در دهه پنجم انقلاب باشد، گفت: منش، سلوک، راه و حرکت امام (ره) الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان است.

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش آرانیوز، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت رهبری انقلاب توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اظهار داشت: امام خمینی (ره) مردی از سرزمین آفتاب بود که با تلاش گسترده و صادقانه، گام در مسیر ارزش‌ها گذاشت، ملت ایران را از چنگال ستمگران نجات داد و تاریخ را دگرگون کرد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش مؤثری در تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز برای دانشجویان و تربیت افسران ولایت‌مدار در تراز انقلاب اسلامی دارد و این موضوع آینده آن‌ها را بیمه می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: منش، سلوک، راه و حرکت حضرت امام (ره) الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است و تشریح و تبیین سیره و منش این بزرگمرد تاریخ به‌عنوان چراغ راه در دانشگاه شهید ستاری ضروری و واجب است.

وی با بیان اینکه اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی حضرت امام (ره) باید الگویی برای دانشجویان در دهه پنجم انقلاب باشد، تصریح کرد: حرکت نیروی هوایی ارتش برگرفته از کلام امام راحل عظیم‌الشأن و این نیرو در پیوستن به انقلاب جزو پیشگامان بوده است که همین امر باید سرلوحه و لازمه پژوهش، تدریس و تبیین سیره و منش حضرت امام (ره) در قالب کتاب درسی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری باشد.

امیر واحدی در پایان از روند آموزشی دانشجویان و همایش تبیین سخنان فرماندهی معظم کل قوا در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ مطلع شد و برای بهبود وضعیت همایش پیش رو دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار