کد خبر: ۱۰۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مسیر خوداتکایی و تیکه بر توان داخلی با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این ۴۴ سال استمرار داشته است.

باید مکتب امام خمینی (ره) را بشناسیم

به گزارش آرانیوز حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به فرا رسیدن آستانه سالگرد ارتحال امام (ره)، اظهار داشت: ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، راه امام خمینی (ره) را با قدرت ادامه دهیم.

وی متذکر شد: یکی از تأکیدات اساسی امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن بود که باید روی پای خودمان بایستیم و به بیگانگان وابسته نباشیم و ما باید این رویکرد را همواره در نظر داشته باشیم و در این راستا حرکت کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسیر خوداتکایی و تیکه بر توان داخلی با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این ۴۴ سال استمرار داشته است و امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی سربلند و عزتمند است.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: این روزها شاهد رفت و آمد مقامات کشورمان به سایر کشورها و مقامات ارشد سایر کشورها به ایران هستیم، این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کردند ایران را منزوی کنند، اما رویکرد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه باید روی پای خودمان بایستیم و به بیگانگان وابسته نباشیم، باعث شده است که همه کشورها خواهان تقویت روابطشان با جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تحریف افکار امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری هستند که وظیفه همه ما آن است که راه و مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را به خوبی بشناسیم و در مسیر مورد تاکیدشان گام برداریم. از سوی دیگر و در شرایطی که دشمن به دنبال نفوذ میان جوانان ما از طریق جنگ نرم است، باید اقدامات و مشی امام (ره) و رهبری را برای مردم و به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار