کد خبر: ۱۰۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: فاصله بین لیگ داخلی و جام باشگاه‌های آسیا خیلی کم بود و بازیکنان فرصت استحرات کمی داشتند و نتوانستیم بازی تدارکاتی مناسب انجام بدهیم و خوب ریکاوری کنیم و این مشکلات در عملکرد ما اثرگذار بود.
ظهرابی: فاصله بین لیگ داخلی و جام باشگاه‌های آسیا خیلی کم بود

به گزارش آرانیوز از اصفهان، مسعود ظهرابی پس از دیدار مقابل نماینده بحرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در دقایق ابتدایی دیدار با کارت قرمز که بازیکن ما دریافت کرد شیرازه تیم ما از هم پاشید و بالاجبار دو تعویض در خط دفاعی انجام دادیم. با این اخراج و تعویض‌ها که انجام شد ذهن بازیکنان تیم درگیر شد و نتوانستند نیمه اول عملکرد خیلی خوب داشته باشند.

وی افزود: اما در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم و این نیمه را پیروز شدیم اما این عملکرد برای جبران نتیجه کافی نبود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با تمام وجود مقابل نایب قهرمان دوره گذشته بازی کردند و با این اختلاف کم نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم شهید شاملی تصریح کرد: یک بازی دیگر از دور گروهی برای ما باقی مانده است و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. برای سپاهان دیگر نماینده کشور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که امروز شاهد صعود آن‌ها به جمع 4 تیم برتر و کسب یک سکو برای هندبال کشور باشیم.

وی درباره علت فراز و نشیب این تیم در مسابقات بیان کرد: فاصله بین اتمام لیگ داخلی و مسابقات آسیایی کم بود و ما نتوانستیم ریکاوری کامل و بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم و این باعث شد که در این مسابقات انرژی کامل را نداشته باشیم، اما بازیکنان ما آن چه در توان داشتند را در این مسابقات گذاشتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

بازیکنان ایرانی فیزیکی و قدرتمند هستند

 هشام التعاون پس از پیروزی مقابل شهید شاملی کازرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم شهید شاملی یکی از تیم‌های خوب و قدرتمند آسیا است که در گذشته با این تیم رقابت داشتیم، در این بازی به دلیل این که اکثر بازیکنان ایرانی بازیکنان با قدرت بدنی بالا هستند تلاش کردیم تا با استفاده از بازیکنان سرعتی به گل دست پیدا کنیم و در این امر موفق بودیم.

وی افزود: در شروع دیدار 100 درصد توان بازیکنان را شاهد بودیم اما زمانی که اختلاف به بیش از 5 گل رسید بازیکنان ما تیم حریف را دست کم گرفتند و خود را برنده دیدار تلقی کردند، این باعث شد تا تیم خوب شاملی نتیجه را نزدیک کند و هنگامی که اختلاف خیلی کم شد بازیکنان ما به خود آمدند و سعی کردند تا اجازه ندهند تیم حریف به بازی برگردد.

مربی تیم النجمه بحرین با انتقاد از گروه‌بندی مسابقات تصریح کرد: سطح مسابقات امسال خیلی بالا است و تیم‌های الدحیل و النجمه و تیم‌های کویتی و حتی تیم‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و گروه ما واقعا گروه سختی بود و خوشحالیم که تا اینجا توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار