کد خبر: ۱۰۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:
«معافی» گفت: از برکت خون شهدا امروز شاهد استقلال و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

قیام الهی «۱۵ خرداد» عزت آفرین بودبه گزارش آرانیوز «میثم معافی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در ساری استقلال و پیشرفت در صنایع مختلف را از برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا از پانزده خرداد ۴۲ تا امروز باعث افتخار و عظمت این ملت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بحث مسکن و اشتغال به عنوان پیشانی کار کمیته امداد و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است، گفت: در همین راستا تقریبا نیمی از مسئولیت ایجاد اشتغال و مسکن در سطح کشور را بر عهده گرفتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نام و خطر امام خمینی (ره) بزرگ و مهم است، به سالروز زعامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز سالگرد انتقال رهبری و قدرت از یک ولی به ولی دیگر است و این اتفاق، نشانگر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران انتخابات را یکی از برکات و اثرات انقلاب اسلامی بعنوان حکومت دینی مبتنی بر قرائت محمد (ص) و آل محمد، دانست و تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران از دهیار تا رهبری با رأی و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

معافی با بیان اینکه مهمترین فقر در جامعه، فقر مهارت و آموزش است، اذعان داشت: اعتبارات مناسبی به روستا‌ها آورده می‌شود ولی به دلیل فقر مهارت یا ضعف مهارت، بهره وری کافی نداریم.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار