کد خبر: ۱۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۴۷ روستای شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی خبر داد.
۴۷ روستای شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم از گاز طبیعی بهره‌مند شد

به گزارش آرانیوز از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی به همراه مدیرعامل و هیئت همراه از اداره گاز شهرستان سربیشه بازدید کرد.

رحمان محمودی در این بازدید با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به شهرستان سربیشه در دولت سیزدهم گفت: در دولت مردمی سیزدهم 47 روستا، 20 واحد صنعتی، 53 واحد طرح جهش مسکن و 698 واحد مسکن محرومین به شبکه گاز متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی 100 درصدی جمعیت شهری و روستایی شهرستان سربیشه از نعمت گاز طبیعی گفت: در سال گذشته 142 درصد اهداف پیش‌بینی شده شرکت گاز در شهرستان سربیشه محقق شده است.

در ادامه جواد ثامنی رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز در کنار وظیفه خدمت‌رسانی به مردم در اجرای مصوبات برای کارمندان نیز بسیار خوب عمل کرده است و سرعت تبدیل وضعیت ایثارگری در این شرکت مطلوب بوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: تاکنون 52 نفر از کارکنان ایثارگری در شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت قطعی تبدیل وضعیت شده‌اند و پرونده 28 نفر دیگر نیز برای صدور در دست بررسی است.

گفتنی است، گازرسانی به شهرستان سربیشه در سال 1393 آغاز شده و در حال حاضر تمامی شهر‌ها و 260 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار