کد خبر: ۱۰۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مدیرکل تعاون مازندران:
ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از ابلاغ اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه مشاغل خرد و خانگی در استان خبر داد.

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خرد در مازندران ابلاغ شد

به گزارش آرانیوز ، علی باقری صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ساری گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی به استان ابلاغ شده است و شاهد رشد بیش از ۱۷۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در دولت سیزدهم هستیم.

وی افزود: مردم و هم استانی‌های شریفی داریم و انتظار داریم در گره گشایی از مشکلات مردم در بخش اشتغال زنجیره وار وارد عمل شده تا مشکلات برطرف شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امسال سال اشتغال و تعاون است و با توجه به اینکه استان مازندران در جذب منابع اعتباری رتبه دوم کشور را کسب کرد باید طرح‌هایی به سمت جذب اعتبارات سوق یابد که در راستای اشتغال خانوارها و فارغ التحصیلان بیکار باشد.

وی از فعال شدن سامانه جست و جوی شغل خبر داد و افزود: جامعه بیکار، کارجو و کارفرما در این بخش وارد شدند تا با مهارت آموزی توسط فنی و حرفه‌ای مشکلات آموزش و مهارت هم برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در بخش مشاغل خرد و خانگی ۱۱۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبارات در استان است و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این بخش با جدیت پای کار باشند.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۱۳۹۹ تنها شش میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی اعتبار داشتیم، خاطرنشان کرد: شاهد رشد بیش از هزار و ۷۰۰ درصدی ابلاغ اعتبارات مشاغل خانگی به استان مازندران در دولت سیزدهم هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه دهیاران با شناسایی ظرفیت‌ها در بخش تعاونی کشاورزی و گیاهان دارویی ورود کنند، افزود: شناسایی افراد فاقد مسکن در بخش کارگری در استان انجام شد و در کارخانجات هم در قالب تعاونی مسکن انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار