کد خبر: ۱۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
رحیمی مظفری در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بگوید چه برنامه‌ای در این زمینه دارد.

صحرایی باید برای معرفی قهرمانان جنگ در مدارس برنامه داشته باشد

به گزارش آرانیوز عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: آقای صحرایی! شما برای مسائل مالی در بدنه آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی معلمان چه برنامه‌ای دارید؟

وی بیان کرد: بنده به وزیر قبلی آموزش و پرورش هم گفتم نامه به رئیس سازمان برنامه و بودجه بنویسید، چرا که اگر بودجه رتبه بندی معلمان را ندهند، شما هم چند وقت بیشتر دوام نخواهید آورد. بنابراین صحرایی نیز باید در این مورد برنامه ارائه دهد.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه پرورشی طی ۲ سال گذشته چه اتفاقی افتاده است؟ امروز مشکل اصلی آموزش و پرورش علم نیست، چرا که امروز ناهنجاری بسیار زیادی در سطح اجتماع داریم که صریحاً به وضع آموزش و پرورش مرتبط می‌شود و صحرایی باید بگوید چه برنامه‌ای برای این مسئله مهم دارد؟

رحیمی مظفری تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید به صراحت بگوید برای معرفی قهرمانان جنگ تحمیلی در مدارس چه برنامه‌ای دارد؟ مدارس باید محل آشنایی با قهرمانان جنگ تحمیلی باشد نه سلبریتی‌ها.

 

نظرشما
پربازدیدها