کد خبر: ۱۰۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
 نخستین جشنواره طنز پردازی با اهدافی، چون امید آفرینی، تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی و هجو دروغ پردازی رسانه‌های بیگانه در استان البرز برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره طنز پردازی با هدف امیدآفرینی در استان البرز برگزار می‌شودبه گزارش  آرانیوز از البرز جشنواره طنز پردازی «طنزک» به عنوان نخستین جشنواره استانی طنزپردازی که با ابتکار و اهتمام دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد در دو بخش دانش آموزی و حرفه‌ای و در قالب‌های نویسندگی و اجرا (استند آپ کمدی) برگزار خواهد شد.

دل گویه‌های نوجوانانه، هجو ناهنجاری‌های فرهنگی عمومی، هجو صفات ناپسند در سبک زندگی مانند ناامیدی، بدبینی، تنبلی و ...، هجو عدم رعایت حقوق شهروندی، هجو دروغ پراکنی و دشمنی شبکه مجازی و رسانه‌های بیگانه، تبیین ایران دوستی و وطن پرستی، تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و محور‌های موضوعی این جشنواره هستند.

دانش آموزی شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند از کارگاه‌های مهارت افزایی این جشنواره استفاده کنند. جوایز نفرات اول تا سوم این جشنواره در بخش حرفه‌ای به ترتیب صد، هفتاد و پنجاه میلیون ریال خواهد بود و در بخش دانش آموزی جوایز تخصیص داده شده جهت نفرات اول تا سوم به ترتیب پنجاه، سی و بیست میلیون ریال خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره ارشاد شهرستان ساوجبلاغ اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۳۹۹۹۵۳۰۰۳ارسال کنند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار