کد خبر: ۱۰۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
رئیس دانشگاه رازی:
کرمانشاه- رئیس دانشگاه رازی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتقال انتقادات و اصلاحامور، گفت: به منظور تسهیل ارتباط با رسانه ها «دفتر ارتباط با رسانه» در دانشگاه رازی تاسیس می شود.

دفتر ارتباط با رسانه در دانشگاه رازی تاسیس می شود

به گزارش آرانیوز ، محمدنبی احمدی صبح پنجشنبه در دیدار با جمعی از مدیران رسانه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از وظایف اصلی رسانه‌ها می‌توان به مطالبه گری اشاره کرد.

وی افزود: در مقابل مطالبه رسانه‌ها ما مسئولین وظیفه داریم پاسخگو بوده و از انتقادات سازنده و مثمر ثمر بهره گرفت.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: به منظور ارتباط بهتر با اصحاب رسانه و پیوند بین ظرفیت رسانه و دانشگاه به دنبال تأسیس «دفتر ارتباط با رسانه» در دانشگاه رازی هستیم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اتفاقات علمی خوب و بزرگی در دانشگاه رازی رقم خورده است که نیاز داریم با حمایت رسانه‌ها این افتخارات را به اطلاع مردم برسانیم.

 

احمدی خاطرنشان کرد: در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری دانشگاه رازی کرمانشاه در کنار دانشگاه تهران تنها دانشگاه‌هایی بودند که ۲ استاد نمونه در لیست برگزیدگان علمی کشور داشتند و این افتخاری بزرگ برای جامعه علمی استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های دانشگاه، گفت: دانشگاه رازی اولین دانشگاه در کشور است که به پنجره خدمات الکترونیک دولت متصل شد.

 

گفتنی است در این دیدار زینی وند معاون فرهنگی دانشگاه و زارع مدیر حوزه ریاست حضور داشتند و مدیران رسانه در استان کرمانشاه نظرات در خصوص ارتباط بهتر دانشگاه و رسانه را بیان کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار