کد خبر: ۱۰۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
استاندار قزوین با بیان اینکه رسانه‌ها باید در بسترهای جدید استقرار و از فضاهای متداول و خبرهای کلیشه‌ای عبور کنند، گفت: روابط عمومی‌ها به توسعه فضای رسانه‌ای استان با محوریت منافع مردم و در مسیر عدل و انصاف کمک کنند.
استاندار قزوین: رسانه‌های قزوین از خبرهای کلیشه‌ای عبور کنند

به گزارش آرانیوز از قزوین، به نقل از پایگاه خبری استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی ‌در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مجموعه مدیریتی استان نسبت به روابط عمومی بسیار جدی است و مدیران دستگاه‌ها هم باید نسبت به شأن و جایگاه روابط عمومی اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی افزود: مدیران دستگاه هایی که نسبت به موضوع روابط عمومی اهتمام ندارند، باید نسبت به اطلاع رسانی مناسب دستاوردها و همچنین ارتباط با مردم توجیه شوند.

اعلایی ادامه داد: با توجه به سرعت تحولات که بیشتر اوقات آنی و لحظه ای رقم می خورد نیاز است روابط عمومی های ما نو به نو به روز شده و خود را با شرایط جدید وفق دهند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه همه امکانات دستگاه‌ها متعلق به دولت است و هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌تواند اثرگذاری اطلاع‌رسانی خدمات را بیشتر کند، گفت: یکی از محورهایی که می‌تواند استان قزوین را به سمت تعالی و رشد عمودی و افقی سوق بدهد، شناساندن ظرفیت‌ها به بیرون و داخل استان است و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند. 

اعلایی با بیان اینکه داشته‌های استان قزوین از آن چیزی که دیده می شود، بیشتر است، اضافه کرد: در خیلی از موضوعات استان ظرفیت های بسیار زیادی را دارد ولی آنگونه که باید و شاید این ظرفیت ها معرفی نشده اند و تمامی روابط عمومی دستگاه ها باید در این زمینه ورود کنند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های عمده روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقویت فضای رسانه ای استان است، چراکه فضای رسانه ای استان علی رغم تمامی زحمت ها به شدت جای رشد دارد و فضای رسانه‌ای استان نیازمند کار حرفه‌ای، عمق بخشی و برنامه‌ریزی برای اثرگذاری بیشتر در سطح فرااستانی است.

اعلایی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در بسترهای جدید استقرار و از فضاهای متداول و کلیشه‌ای عبور کنند، گفت:  روابط عمومی‌ها به توسعه فضای رسانه‌ای استان با محوریت منافع مردم و در مسیر عدل و انصاف کمک کنند تا مسیر خدمت به مردم تسهیل شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین در آستانه اقدامات و تحولات بزرگی به ویژه در حوزه اقتصادی است و خوب است که روابط عمومی دستگاه‌ها اتفاقات استان را فراتر از رسالت دستگاهی خود دنبال کرده و این تحولات را به سمع و نظر مردم برسانند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار