کد خبر: ۱۰۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
معاون اداره کل هواشناسی اصفهان:
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.

هوای اصفهان ۲ درجه خنک‌ می‌شود/ ثبت دمای ۴۰ درجه در خوروببابانک

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با آرانیوز با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای کمینه دمای هوای استان اصفهان طی ساعات پیش رو، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ظهر امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر رسید و کمینه دما طی بامداد پنجشنبه به ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آسمان در بیشتر مناطق استان صاف تا کمی‌ابری است و در ساعات عصر افزایش ابر و گاهی وزش باد را در بیشتر مناطق انتظار داریم.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از فردا پنجشنبه تا روز شنبه ۶ خرداد با نفوذ سامانه ناپایدار، رشد ابر، گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موقتی و در مناطق مستعد رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: بارش‌های رگباری را به طور عمده در روز جمعه و در بیشتر مناطق اصفهان انتظار داریم اما شدت وزش باد در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود.

به گفته وی خور و بیابانک امروز دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر را تجربه کرد و گرم‌ترین نقطه استان بود و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین منطقه استان اصفهان طی ساعات پیش رو است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار