کد خبر: ۱۰۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
رئیس اتاق بازگانی قزوین بر گسترش تعاملات پارلمان بخش خصوصی استان و نیروی انتظامی تاکیدکرد و گفت: اگر اقتصاد در کنار امنیت قرارگیرد، شاهد رشد و توسعه اقتصادی استان خواهیم بود.

گسترش تعامل پارلمان بخش خصوصی استان با نیروی انتظامی

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در نشستی که با سرهنگ حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، بصیری نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی، سرهنگ عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان، برومند دبیر اجرایی اتاق و جمعی از مدیران انتظامی برگزارشد با تاکید بر گسترش تعاملات پارلمان بخش خصوصی استان و نیروی انتظامی، اظهارکرد: اتاق بازرگانی تنها تشکل بخش خصوصی است که توسط مجلس تشکیل شده و در موضوعات کلان اقتصادی کشور اتاق، مشاور سران سه‌قوه است و در استان نیز در کارگروه‌های مختلف اتاق جایگاه دبیری یا کارشناسی و مشاوره‌ای دارد.

او افزود: مهمترین موضوعات استان در شورای گفت‌وگو مطرح می‌شود که تمامی دستگاه‌های اقتصادی استان در آن حضور دارند و جلسات کارشناسی و اصلی آن به دبیری اتاق بازرگانی قزوین برگزار می‌شود.

عبدیان گفت: ضمن تشکر از برقراری امنیت موجود، از آسیب‌دیدگان باید دلجویی شده و با متخلفین برخورد شود.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان بیان کرد: ما در کنار پلیس هستیم تا شاهد اتفاقات خوب درسطح استان باشیم و اگر اقتصاد در کنار امنیت قرارگیرد، شاهد رشد وتوسعه اقتصادی استان، افزایش تراز تجاری و صادرات و کاهش نرخ بیکاری خواهیم بود.

در ادامه سرهنگ حاجیان راد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یادآور شد: ما نماینده نیروی پلیس در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی برای رشد اقتصادی و رفاه مردم در کنار فعالین اقتصادی و اتاق هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: امنیت و اقتصاد در کنار هم باعث رشد و توسعه می شود و هرچه‌قدر مردم امنیت اقتصادی داشته باشند، جرایم کاهش می‌یابد.

همچنین بصیری طهرانی، نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی طی سخنانی بر نقش مشورتی اتاق بازرگانی تاکید و تصریح کرد: ما به عنوان بازوی مشورتی قوای سه‌گانه در کنار نیروی انتظامی برای بهبود اقتصاد و تولید هستیم و برای هرگونه تصمیم کلان اقتصادی می‌توان از ظرفیت‌های مشاورتی چشم‌گیر اتاق بازرگانی بهره‌‍مند شد.

 

برچسب ها: استان قزوین
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار