کد خبر: ۱۰۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
 
ارتقای بهره‌وری بیمه سرمد از مسیر بازنگری در ساختارها

مدیرعامل بیمه سرمد در سفر یک‌ روزه به استان گیلان با مدیر، کارکنان و نمایندگان فعال شعب رشت و بندرانزلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در این بازدید، با اشاره به سهامداری بانک صادرات ایران در این شرکت، گفت: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بیمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شرکت بهترین بهره را ببریم و در شأن این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل کنیم.

بهشتی‌نژاد افزود: تیم مدیریتی بیمه سرمد در تلاش است که در سالجاری فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان به موقع انجام شود و و با ارتقای بهره‌وری ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد هم در حداقل زمان ممکن انجام شود و در این راستا برخی ساختارها بازنگری می‌شود.

وی افزود: باید نسبت به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با عبور از چالش‌های گذشته، با انرژی مضاعف و امید دو چندان به اهداف خود دست یابیم که البته با تدابیری که اندیشیده شده است خوشبختانه این اتفاق، به‌زودی رقم خواهد خورد.

بهشتی‌نژاد همچنین به عملکرد شعبه استان گیلان اشاره کرد و گفت: این شعبه عملکرد خوبی دارد اما انتظار داریم که متناسب با موفقیت‌های بیمه سرمد، خود را ارتقا دهد و از ظرفیت‌های سهامداران و مشتریان حقوقی بزرگ شرکت، حداکثر استفاده را ببرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار