کد خبر: ۱۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در محدوده میدان جمهوری اسلامی هستیم چاره‌ای جز ایجاد این تقاطع نداریم.

مشکل ترافیک میدان جمهوری کرج با ایجاد تقاطع حل می‌شود

به گزارش آرانیوز از البرز؛ عمار ایزدیار با اشاره به اینکه ایجاد چهار تقاطع مهم در اولویت‌های کاری مدیریت شهری کرج در سال جاری است، اظهار کرد: در تلاشیم عملیات اجرایی تقاطع میدان جمهوری، تقاطع غیر همسطح موذن- جمهوری، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ۴۵ متری گلشهر را تا پایان سال آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه حواشی پیش آمده برای ایجاد تقاطع جمهوری اسلامی برطرف شده، ادامه داد: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در این محدوده هستیم چاره‌ای جز ایجاد این تقاطع نداریم و با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد.

این مسئول با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی خط BRT در خیابان شهید بهشتی هم گفت: اصلاح هندسی خط بی آرتی کرج آغاز شده و قرار است از میدان حصارک تا میدان کرج اجرایی شود.

ایزدیار توضیح داد: قطعا راه‌اندازی این خط در ابتدا با مقاومت‌هایی روبرو خواهد شد و در بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد افزایش بار ترافیکی این مسیر خواهیم بود ولی بی آر تی نیاز جدی شهر است و با توجه به افزایش روز به روز جمعیت و خودروها، باید با چنین اقداماتی فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را در میان شهروندان نهادینه کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار